Een mens moet wat

En zo is het maar net. Een mens moet wat in zijn midlife. Ik zeg hier uitdrukkelijk geen crisis bij want zo voelt het niet aan. De crisis ligt altijd achter mij, niet vóór mij. Wat fout ging is gebeurd. Het heeft gelukkig niet ZO een impact gehad dat ik niet meer in staat ben om de dingen beter te maken. Want wat voor mij ligt kan nog beïnvloed worden. Ik ben eind vorig jaar 40 geworden. Er is dus nog wat tijd. Waarom men dan spreekt over een midlife crisis? Idonnow!

Alleszins, ik voel mijzelf nu oud genoeg om een eigen blog te houden op het internet. Facebook, dat is voor kinderen van 10 tot 39 jaar. Tijd voor nieuw speelgoed. Volwassen speelgoed. Ik weet niet wat ik er van mag verwachten. Zeer veel blogs die ik lees zijn van WordPress afkomstig, dus hé… Zo moeilijk kan het niet zijn dan. De keuze was rap gemaakt. Nu de inhoud nog. Als eerste vroegen ze mij natuurlijk om al eens een berichtje te maken. Dat hoeven ze mij dan ook geen twee keren te vragen. Als man van veel (geschreven) woorden kan ik wat uit mijn botten slagen.

Daarnaast is het ook nét 2016 geworden. Het jaar moet nog gewassen worden, zeg maar. Ze is al uit de moederschoot gekropen maar ze werd eerst – zoals het hoort – nog op de borst gelegd om de traumatische gebeurtenis van de wedergeboorte te kunnen verwerken. Momenteel is de tijd gekomen om ze héél eventjes van moeder te verwijderen zodat beiden proper gewassen kunnen worden om “het leven” (het jaar dus eigenlijk) écht te beginnen.

Wat heb ik dus?

  • een nieuwe levenshelft: check
  • een nieuw decennium: check
  • een nieuw jaar: check
  • een eigen webdomein: check
  • gezondheid: kan beter maar al bij al niet geheel slecht dus check die ook maar
  • verstand: zie gezondheid
  • fantasie: (nota aan mijzelf: vraag hier naar bij jouw virtuele vriendin tegen een volgend bericht)

Ziezo, voor een eerste bericht kan dit gelden. Het is welletjes geweest. Nu wil ik wel eens zien hoe de site dit gaat verwerken. In geval deze tekst verloren gaat… Mensen overal, het gaat jullie goed, maar hopelijk mij beter!

Geef een reactie

